Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 17. forduló: Gödöllői KSE – Pilisvörösvári KSK 33-29 (19-14)
Dobogós pozíciója megszilárdításáért lépett pályára Bartos Gábor együttese, amely tudatában volt annak, hogy sikere esetén egyfelől négypontos előnyre tesz szert az őt közvetlenül üldöző pilisvörösváriakkal szemben, másfelől pedig tapad az éllovasokra. A cél érdekében elkövettek mindent a hazaiak, akik – főként hatékony támadójátékuknak köszönhetően – már az első játékrészben megnyugtató előnyt szereztek, és ezt a második félidőben gond nélkül megőrizték. Győzelmével a GKSE egysége tovább javította eddigi tavaszi diadalmenetének mérlegét, ami önmagáért beszél: hatból hat! Mint utóbb kiderült, a listavezetők kikaptak, ezáltal a Gödöllői KSE csapata 26 ponttal, 485-421-es gólkülönbséggel az 1. helyen áll a csoport tabelláján.