Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői kézilabda-bravúr Pilisvörösváron 2017-11-05 16:43:35 Bartos Gábor együttesének tagjai főként az első játékrészben brillíroztak, amivel megalapozták végső sikerüket
Kézilabda: diadalt ért a gödöllői gátszakadás 2015-04-18 23:45:29 Bartos Gábor alakulata a második félidőben brillírozva verte a Pilisvörösvárt. Fontos sikeren vannak túl az ezüstért harcoló juniorok