Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Eb-re utazik városunk díszpolgára 2012-10-11 17:47:51 Tóth Krisztina egyéniben és – Póta Georginával az oldalán – párosban is rajthoz áll a dániai kontinensviadalon
Körösfői-díjas zenepedagógus 2011-10-29 20:50:38 Lázárné Nagy Andrea a 25., aki kiérdemelte az alapítványi elismerést
Benkó Réka újra magyar bajnok! 2011-09-25 13:44:26 Sorrendben harmadszor állhatott fel a dobogó legmagasabb fokára a gödöllői kardozó
Vécsey László: Nem a kiskirályoké a jövő! 2011-06-29 08:04:32 A Gémesihez hű Halász Levente odáig merészkedett, hogy „tudatlan kisemberek kioktatásának” nevezze az eszmecserét