Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Eb-re utazik városunk díszpolgára 2012-10-11 17:47:51 Tóth Krisztina egyéniben és – Póta Georginával az oldalán – párosban is rajthoz áll a dániai kontinensviadalon
Visszatrükközték magukat a Gödöllői Bikák 2012-08-10 16:07:46 Városunk futsalosai fúzióra léptek a Vasas 1988 Déli Futsallal, és mégis ott lesznek az elitosztály augusztus végén induló idényében
Röplabda: egyszerűbb aranyút? 2012-07-21 15:42:54 Városunk hatosa az 1-es kiemelési sorszámot kaphatja a hazai bajnokság rájátszásában
Deák Nagy Marcell, az aranyifjú! 2011-07-22 18:12:19 Országos felnőtt rekorddal nyert junior Európa-bajnokságot a gödöllői futóatléta, és indulhat a londoni olimpián