Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Klenczner Marci parádés bronzérme Münchenben 2020-01-25 11:09:54 A Gödöllői EAC olimpiai kvalifikációs Európa-bajnokságra készülő sportlövőjét csak ukrán és szerb riválisa előzte meg a rangos viadalon
Kiállták a többróbát a gödöllői atléták 2019-08-05 08:27:12 Kiválóan szerepeltek a GEAC versenyzői az augusztus első hétvégéjén megrendezett összetett országos bajnokságon
Atlétika: Renner Luca a Balaton bajnoka 2019-07-08 10:26:15 Magasugrásban nyert az U23-as Európa-bajnokságra készülő lány. Két gödöllői srác kapott helyet az U20-as válogatottban