Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
November 14-én és 15-én az utánpótláskorú cselgáncsozóknak rendeztek országos bajnokságot Győrben. Az első napon a 10 évesek (diák C) léptek tatamira, míg vasárnap a serdülő A korcsoport (13-14 évesek) mezőnyének népes tagsága küzdött meg a helyezésekért.
A Gödöllői Judo Club versenyzőinek mindkét napon jutott érem, az elsőn kettő is. A diák C kategória 30 kilogrammos súlycsoportjában Ujvárosi Ákos ezüstérmet szerzett, Baráth Gergely pedig a 36 kilogrammosok között állhatott fel a dobogó alsó fokára. Érmet ugyan ezúttal nem szerzett, de jó teljesítményt nyújtott Jéga-Szabó Andor (45 kg), aki az ötödik helyen végzett. A serdülők között Krakóczki Máté szállította a gödöllői érmet, aki a 60 kilogrammosok mezőnyében lett harmadik.
Ujvárosi Ákos, Baráth Gergely, Jéga-Szabó Andor és Krakóczki Máté