Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Agrármutyi gyanúja merült fel Gödöllőn 2013-06-24 11:34:51 Informátorunk szerint egy, az MGI vezetőinek családtagjaihoz is köthető kft-be szerveztek ki ingatlan-üzemeltetési feladatokat. Az intézet főigazgatója cáfol, a miniszter célvizsgálatot rendelt el
Rács mögé került a betörő banda 2013-06-13 11:56:53 Hat bűncselekmény elkövetésével gyanúsítják a TEK-esek segítségével lekapcsolt kvartett tagjait, akik ellen a Gödöllői Rendőrkapitányságon indult eljárás
Létszámfölényben vannak a nők Gödöllőn 2013-03-28 15:04:20 Tíz év alatt alig másfélezer fővel nőtt városunk lakónépessége, a németeké a legnagyobb kisebbség, a legtöbben 100 négyzetméter feletti kecóban élnek
Haszonszedési jogot kapott a sport közalapítvány 2013-03-23 11:38:01 A szervezet adja bérbe az államosított iskolák tornatermeit Gödöllőn, a kiadásokkal csökkentett bevételt helyi sportcélú projektekre költik
Bűnösnek nevezhető övezet a gödöllői 2012-07-09 10:15:22 Az adatok szerint városunk és környéke a kelleténél vonzóbb terep a törvényszegők számára
Üzleti titkok a szállodacégnél 2012-04-17 13:03:29 A G-Magistratus Zrt. vezérigazgatója úgy fogalmazott: az önkormányzati társaságnak nem érdeke a napi működés publikálása