Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Éremgyűjtő gödöllői gyermekatléták 2020-11-09 17:25:38 A legfiatalabbak számára Vácon rendeztek regionális versenyt, ahol egy ezüst- és két bronzmedáliát ért a GEAC-csapatok teljesítménye
Sakk: felemás váci kiruccanás 2019-10-16 18:23:07 A Gödöllői SBE első csapata nyert, a második számú formáció vesztett a választás napján a Duna-parti városban
Kovács Barnabás: Hadd oszlassak el egy mítoszt! 2019-08-15 16:47:28 Az Ellenzéki Összefogás Gödöllő 2019 polgármester-jelöltje szerint nem kellenek különleges képességek, hogy valaki jó városvezető legyen. De egész nap a településsel kell foglalkozni
Vácon vitézkedtek a gödöllői sakkbarátok 2019-01-28 10:04:27 A GSBE NB II-es csapata egy ponttal nyert, a második számú formáció pedig döntetlen ért el a Duna-parti városban
Roncsból kellett kimenteni a súlyos sérültet 2019-01-19 10:27:30 A gödöllői hivatásos tűzoltók váci kollégáikkal segédkeztek az Őrbottyán határában történt közlekedési balesetnél