Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői törzsszurkoló őrült vállalása 2016-05-30 08:50:52 Pető Attila megfogadta, ha bajnok lesz az ifjúsági röpicsapat, hazasétál Békéscsabáról. Elindult…
Hogy milyen aranyosak ezek a gödöllői lányok! 2016-05-29 18:56:59 Fantasztikus és egyben történelmi TEVA-siker a röplabdások ifjúsági hatos döntőjében. Ötjátszmás dráma után lett meg a bajnoki cím
Érkeznek a NAV-hoz a bevallási ajánlatok 2015-04-29 10:15:56 Május 20-ig kell megfizetni a személyi jövedelemadót, 150 ezer forintig hat havi részlefizetés kérhető
Atlétika: újabb gödöllői érmehalmozás 2015-03-02 07:11:26 Tizenöt medállal zárták a fedett pályás ob-t az egyetemi klub ifjúsági és junior korú versenyzői
Gémesi szerint luxus strandra pénzt költeni 2014-11-25 23:45:37 Lezajlott a gödöllői közmeghallgatás. Kiderült: a lellei üdülő eladhatatlan, nem várhatók újabb helyi adók, díjat kaphat az ifjúság