Cél a markánsabb online jelenlét és a még hatékonyabb ügyfélkiszolgálás
2017 májusától Éless Dénes az Invitel Csoport online területért felelős vezetője. A 36 éves szakember kinevezésével a társaság fő célja a gödöllői előfizetőket és érdeklődőket is érintő online ügyfélkiszolgálás fejlesztése és a márka digitális jelenlétének erősítése az egyre hangsúlyosabbá váló online platformokon.Éless Dénes május elejétől vette át az Invitel Csoport online területének vezetését. Az elmúlt tíz évben főként a Red Bull marketing csapatát erősítette: korábban content menedzserként, majd digitális marketing specialistaként dolgozott a vállalatnál. A szakember számára a telekommunikációs terület sem ismeretlen, hiszen több évig a Red Bull MOBILE tartalommenedzsereként tevékenykedett.
A Gödöllőn is szolgáltató Invitel Csoport kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az online kommunikáció eszközeivel is segítse és ösztönözze az ügyfelekkel történő hatékony kapcsolattartást. Éless Dénes az Invitel Csoport online vezetőjeként elsősorban a cégcsoport digitális jelenlétének felügyeletéért és folyamatos fejlesztéséért lesz felelős. Feladatai közt kiemelt szerepet kap a lakossági és vállalati online ügyfélkapcsolati funkciók továbbfejlesztése és bővítése egyaránt, valamint a már meglévő kereteken túl nyúló online kampányok megvalósítása.
- Izgalmasnak és motiválónak tartom az Invitel online csapatának vezetésével járó feladatokat és kihívásokat. A Red Bullnál szerzett tapasztalataimmal egy sajátos, új nézőpontból menedzselhetem a kampányokat, emellett én is egy teljesen új szemléletmódot ismerhetek meg az Invitelnek köszönhetően és bővíthetem eddigi digitális marketing ismereteimet – fogalmazott kinevezése kapcsán Éless Dénes, az Invitel Csoport új online vezetője. - Kihívás számomra a lakossági és kisvállalati ügyfeleket kiszolgáló Invitel, valamint a nagyobb vállalati és intézményi ügyfeleknek megoldásokat nyújtó Invitech Solutions online platformjainak fejlesztése, mindemellett meggyőződésem, hogy a hatékony online jelenlét elősegíti a pozitív ügyfélélményt és erősíti az ügyfelek márkahűségét – tette hozzá.
Éless Dénes a Kaliforniai Egyetem posztgraduális marketing képzésén szerzett diplomát, szakmai pályafutását 2005-ben kezdte a Human Telex reklámügynökségnél. Több mint tízéves pályafutása alatt digitális és közösségi média marketing, illetve online kommunikációs tapasztalatokat szerzett, valamint integrált marketing kampányok menedzseléséért volt felelős.
|
Online kaszinók
Magyarország
Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói
|