Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Iskolaokosító projekt a gödöllői Premontrei gimiben 2018-07-30 16:44:13 A diákok megkönnyítik a gondnok dolgát, aki akár a távolból is megnézheti, zárva vannak-e az ablakok, illetve van-e elegendő meleg víz
Megszüntetik a gödöllői piaccsarnok beázását 2018-07-02 10:24:06 Nettó értéken számolva csaknem 23 millió forintos rekonstrukciót hajtanak végre a város szívében található kereskedelmi létesítményben
Háromra mérséklődik a gödöllői közalapítványok száma 2018-05-22 17:20:26 Folyamatban van a rezsihátralékos családokat támogató szervezet megszüntetése. Veszteséges volt tavaly a közbiztonság javítását segítő alapítvány
Kutakodott az Állami Számvevőszék a VÜSZI gazdálkodásában 2018-05-10 17:01:22 A korrupció elleni fokozott védelem alapfeltételei biztosításának elmaradása ellenére szabályszerűen sáfárkodott a gödöllői önkormányzat gazdasági társasága
Törvényszéki elismerést kapott a gödöllői bírónő 2017-05-12 17:44:51 Dr. Konyár Margit több mint másfél évtizedes munkájáért emlékplakettet vehetett át a fővárosban lezajlott évértékelő értekezleten
Az elszámoltatásra kell koncentrálni 2017-05-04 10:35:19 Mondja Vörös István, aki lesújtó véleménnyel van a gödöllői városvezető grémiumi tagok többségének hozzáállásáról