Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
November 17-én tizenkettedszer jelentkezett a TÉRFÉL, a Régió Plusz Televízió és a Gödöllői Hírek közös magazinműsora a sportról, Gödöllő sportjáról, illetve a gödöllői térség sportjáról.
Az adás első részében a Penta-Gödöllői Röplabda Club berkein belül zajló utánpótlás-nevelés legfontosabb részleteiről, eredményeiről és a jövőre vonatkozó elképzelésekről esett szó. A területért felelős vezetőedző elmondása szerint idén is cél, hogy a gödöllői fiatalok minden korosztályban a legjobb hat közé kerüljenek az országos bajnokságban, és legalább egy érmet szerezzenek. Az U21-es gödöllői együttes csapatkapitányának vágya, hogy sportkarrierje során magára ölthesse a felnőtt magyar válogatott mezét.
A második rész a gödöllői Catwalk Ironairbase Rúdsport Stúdió alapítójával, vezetőjével, valamint a Dózsa György út 26. szám alatt működő közösség egyik versenyzőjével, edzőjével folytatott beszélgetésre fókuszált. Sokan egy kézlegyintéssel intézik el ezt a – napról napra egyre több településen népszerű – sportágat, amiről kiderült, hogy különösebb előképzettség nélkül is űzhető, ugyanakkor igen komoly erőpróbát jelent a gyakorlatok megtanulása és végrehajtása. Arra is fény derült, hogy a rúdsportosok más szemmel nézik a települések utcáin, terein lévő tereptárgyakat.