Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyenge volt a felhozatal… 2013-09-26 18:21:27 A felkért szobrászművészek egyikének terve sem nyerte el a döntéshozók tetszését, ezért később valósulhat meg az Altató kis Balázsának Gödöllő főterére szánt szobra
Buka Enikő váltja Ella Attilát a zeneiskola élén 2013-08-06 17:19:18 Meghozta döntését a köznevelésért felelős államtitkár, aki három gödöllői intézmény vezetőjének öt évre szóló kinevezéséről határozott
Különös házi feladatot adott a nyárra Gémesi 2013-06-13 18:16:40 Vörös Istvánnak szeptemberig van módja arra, hogy garanciát nyújtson a HÉV-vonal föld alá süllyesztését szorgalmazó fejlesztési változat 20 milliárdos forrásigényére
Intézményvezetői pályázatokat írtak ki 2013-03-19 08:59:57 Hónapokon belül lejár két gödöllői óvoda, a Forrás és a városi múzeum jelenlegi irányítójának a megbízatása
GIKSZER a Művészetek Házában 2013-01-25 08:09:06 Közel 79 millió forintos európai uniós pályázati forrás segíti a 12-29 éves gödöllői fiatalok közéleti részvételének erősödését
Beszólt a szakminiszter a tanároknak 2012-11-14 15:12:12 Balog Zoltán szerint a sztrájkkészültségben lévő pedagógusok alig várják, hogy ne kelljen tanítani