Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szerváival sokkolta a Gödöllő a Budaörsöt 2018-02-24 20:11:02 Grózer György röplabdás lányai nem vesztettek pontot a Pest megyei csapatok derbijén, így nagy lépést tettek az elődöntő felé
A Gödöllő B is beszállt a Budaörs legyőzésébe 2014-10-19 20:25:32 Az éllovas TEVA-hatos cseréivel is gond nélkül teljesítette a kötelező feladatot a röplabda elitbajnokság vasárnapi meccsén