Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kiállták a többróbát a gödöllői atléták 2019-08-05 08:27:12 Kiválóan szerepeltek a GEAC versenyzői az augusztus első hétvégéjén megrendezett összetett országos bajnokságon
Hétpróbás gödöllői arany- és ezüstérem 2019-02-11 07:29:19 Tóth Zsombor és Szamosi András révén a GEAC atlétái kisajátították a dobogó első két fokát a fedettpályás összetett ob-n
Taroltak a gödöllői atléták többpróbában 2016-09-19 10:40:23 Renner Luca és Kriszt Botond nem csak korosztályuk bajnoki címét szerezték mg, hanem a felnőttek között sem találtak legyőzőre
Taroltak a Gödöllői EAC 15 éves atlétalányai 2013-09-25 19:47:35 Az egyéni toppozíciók elnyerése mellett, csapatban is magabiztosan lett országos serdülőbajnok a Kovács, Renner, Szemjanyinov ötpróba-trió