Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nagy utazás 2020-11-19 17:42:23 A vecsési reptéri parkoló a nap 24 órájában nyitva áll az autósok előtt, verhetetlen árai az összes többi parkolótársaságot kiszorították az éllovasok közül
Gödöllői focibravúr a veretlen éllovas ellen 2020-10-11 17:52:31 Hevesi Tamás szervezetten futballozó csapata egyetlen gólt szerzett, ám ez elég volt ahhoz, hogy legyőzze a Biatorbágy gárdáját
Futsal: tovább tart a MAG-LOG mélyrepülése 2016-04-08 20:37:59 Ezúttal sem jelentett előnyt a hazai pálya a gödöllői csapatnak, amely a mindössze két cserejátékossal felálló éllovastól kapott ki