Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyerekcipők az őszi időszakra 2023-08-19 11:01:18 Fontos, hogy az adott darab megfelelően illeszkedjen a lábhoz, biztosítsa a stabilitást, hiszen ilyenkor már gyakran csúszósak az utak
Tanyavilágra emlékeztető gödöllői utak 2019-02-03 16:59:29 A felháborodott lakók szerint olyan sár van a fenyvesi területen, hogy a mentő- vagy tűzoltóautó sem tudna odajutni
Fokozódó balesetveszély a télies utakon 2019-01-06 10:40:08 A gödöllői közlekedőket is óvatosságra intik a katasztrófavédelem szakemberei. Indulás előtt érdemes tájékozódni