Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ők indulnak az idei Nemzeti Vágta jótékonysági sztárfutamán 2013-08-27 16:53:15 Homonnay Zsolt, Kaszás Géza, Pintér Tibor, Sárfalvi Péter és Stohl András félmilliós fődíjért lovagolnak. Átmozgató edzés és sorsolás helyszíne volt a domonyvölgyi Lázár Lovaspark
Sikeres volt a gödöllői focisták kupahadjárata Pannonhalmán 2013-08-10 19:14:51 Jenei Sándor együttese magabiztosan múlta felül alsóbb osztályú ellenfelét, és várhatja a sorsolást, ami akár NB I-es együttest is akaszthat a gödöllőiek horgára
Visszatrükközték magukat a Gödöllői Bikák 2012-08-10 16:07:46 Városunk futsalosai fúzióra léptek a Vasas 1988 Déli Futsallal, és mégis ott lesznek az elitosztály augusztus végén induló idényében