Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szűkül a kör a gödöllői plakátrongálás ügyében 2020-06-17 10:33:43 A dunakeszi rendőrök önkényuralmi jelkép használata vétség megalapozott gyanúja miatt büntetőeljárást folytatnak egy fiatalkorú fiúval szemben
Rongálásért bűnhődhet egy gödöllői férfi 2018-06-27 18:25:48 A helyi kapitányság munkatársai vádemelést javasolnak a 47 éves gyanúsított ellen, aki öklével zúzta be a szélvédőt
Romák sírjai is áldozatul estek a rongálásnak 2013-08-30 15:00:04 Kizárható, hogy rasszista indítéka lenne a gödöllői Dózsa György út temetőben történt garázdaságnak. A tábla szerint őrzik a sírkertet. A rendőrség nyomoz