Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hogyan készül az epoxigyanta padló? 2024-08-20 11:04:27 Népszerű választásnak számít, mivel kiemelkedő tartóssággal, könnyű tisztíthatósággal és esztétikus megjelenéssel rendelkezik
Védjük a padlót a víz okozta károktól! 2023-11-21 10:28:49 A csempe sok esetben ideális megoldás lehet, ugyanakkor tény, hogy egy laminált padló melegebb, barátságosabb hatást kelt
Miért érdemes padlószigetelésben gondolkodni? 2022-06-15 15:11:11 A lakás hőjének megőrzésével minden gödöllői számára is kedvezőbb helyzet alakul ki az energiával történő takarékoskodás, és az alacsonyabb fűtésszámlák révén
Új padlófűtés a burkolat feltörése nélkül 2022-03-09 17:44:25 Korszerűség és egyszerűség: a korábban luxusnak tekintett elektromos fűtések egyre elterjedtebbek, korszerűsítéskor egyre többen választják ezt a lehetőséget