Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Cikluszáró képviselőtestületi döntések 2019-09-25 10:28:56 Újabb ötmilliós támogatást szavaztak meg a gödöllői református templom felújítására, töröltetni kell a közbiztonsági alapítvány közhasznú státuszát
Háromra mérséklődik a gödöllői közalapítványok száma 2018-05-22 17:20:26 Folyamatban van a rezsihátralékos családokat támogató szervezet megszüntetése. Veszteséges volt tavaly a közbiztonság javítását segítő alapítvány
Fokozott ellenőrzés Gödöllő térségében 2018-03-07 17:16:50 Az aszódi rendőrök bűnügyi és közbiztonsági célú akciót tartottak erdészek, hivatásos vadászok és polgárőrök bevonásával
Öt kamerával bővítenék a térfigyelő rendszert 2013-05-02 10:26:21 Tízmillió forint erejéig pályázati pénzből valósulhat meg a fejlesztés, ami alsóparki helyszíneken és a temető bejárata környékén javíthatná a közbiztonságot