Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ők lettek az őszi félév gödöllői sport-ösztöndíjasai 2024-11-07 18:07:33 Négy-négy atléta és sportlövő részesül havi 40 ezer forintos támogatásban az önkormányzati közalapítvány kuratóriumának döntése alapján
Aláírták a gödöllői egyetem finanszírozási szerződését 2021-10-15 15:55:28 A kontraktust Palkovics László innovációs és technológiai miniszter és Csányi Sándor, a MATE Alapítvány kuratóriumi elnöke látta el kézjegyével
Háromra mérséklődik a gödöllői közalapítványok száma 2018-05-22 17:20:26 Folyamatban van a rezsihátralékos családokat támogató szervezet megszüntetése. Veszteséges volt tavaly a közbiztonság javítását segítő alapítvány