Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egyelőre annyi a gödöllői városi sportcsarnoknak 2017-07-18 08:55:48 Túl drágán vállalta volna a közbeszerzési kiírásra jelentkező vállalkozó az építést. A létesítmény megvalósítása lekerül a napirendről
Helyi népszavazás: Gödöllő szigorúbb Budapestnél 2017-02-18 11:41:31 Városunkban 20 százalék az aláírási limit. Csak képviselőtestületi hatáskörbe tartozó kérdésben kezdeményezhető, néhány kivétellel
Vécsey László rajta van a gödöllői uszoda történésein 2016-01-28 16:32:18 Elkészült a tervpályázati kiírás, jóváhagyásra vár a Miniszterelnökségen. Ezt követően az eljárási határidőkön múlik, mikor lesz kész a létesítmény
Az Invitel idén is díjazza az innovációt 2014-01-29 09:16:28 A Gödöllőn is szolgáltató telekommunikációs társaság közzétette a 2014. évi InnoMax és InnoApps díjak kiírását