Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A konyakos meggy sem fér bele 2015-02-03 09:25:53 Szúrópróbaszerű ellenőrzésekkel és tervezett akciókkal szűrik ki az ittas vezetőket a gödöllői rendőrök
Ittas volt a főtéren rongáló autós 2014-06-09 17:19:04 A vérvétel eredményének ismeretében a gödöllői rendőrök büntetőeljárást indítottak a férfi ellen
Motoros-tragédia: kizárható az ittasság 2013-05-24 10:19:02 Halálos kimenetelű közúti baleset gondatlan okozása bűntett miatt indult eljárás a 43 éves hölgy ellen a Gödöllői Rendőrkapitányságon
A Józan Húsvét jegyében akcióznak a rendőrök 2013-03-30 18:16:26 A kampány főként az ittas gépjármű-vezetők kiszűrését célozza, de a piás kerékpáros- és gyalogos szabálysértők sem lehetnek nyugodtak
Egy ittas rendőr lehetett a hunyó 2013-03-12 13:24:07 A bagi tömegkarambol legnagyobb kárvallottját, egy hétéves kisfiút koponyasérülésekkel szállítottak kórházba