Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Célt tévesztett képviselői meghívás 2018-07-05 11:04:46 Így igazolták Vécsey László invitálását a Gödöllőn is drámai váló hulladékgazdálkodási helyzetről szóló egyeztetésre
Drámaivá vált a szemét helyzet Gödöllőn (is) 2018-06-21 11:25:29 Ezt Gyenes Szilárd megbízott ügyvezető igazgató vázolta fel a képviselőtestület tagjainak tartott prezentációjában
Így látja a Zöld Híd Régió Kft. ügyvezetője 2014-10-11 13:07:11 Gyenes Szilárd reagált korábbi írásunkra. Napi egymillió forintot meghaladó a hulladékgazdálkodási program vesztesége
Környezetügyi keretmegállapodást szignóztak Gödöllőn 2014-03-20 09:06:21 Az egyetem tudástranszfer központjában zajló nemzetközi konferencián Illés Zoltán elmondta, megfelelő alapokon működik a hulladékgazdálkodás
Gémesi szerint Illés Zoltán amnéziában szenved 2013-11-05 13:30:12 Vészjósló válságkezelő testületi ülést tartottak a gödöllői hulladékgazdálkodás jövőjéről az Ökörtelek-völgyi lerakóban
Gémesi megkongatta a vészharangot 2013-10-24 17:53:12 Városunk polgármestere a hulladékgazdálkodási társulás jövője miatt aggódik, nehogy százezrek maradjanak ellátatlanul