Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Idén két hölgy veheti át a Gödöllő Kultúrájáért díjat 2023-01-15 17:59:50 2023-ban Kerényiné Bakonyi Eszter múzeumigazgató, valamint Hidasi Zsófia, az iparművészeti műhely művészeti vezetője részesülnek az elismerésben
Vecsey Fanni, a történelemíró gödöllői tinilány 2019-06-16 11:29:58 A GRC játékosa az első magyar hölgy, aki teremben és homokon is Eb-n szerepelt. Vasvári Zsófiával a 8. helyen végeztek a strandröplabda kontinensviadalon
Végső búcsú B. Zsófiától 2016-08-09 07:43:45 Augusztus 12-én kísérik útjára a gödöllői rablótámadás 24 éves áldozatát a Dózsa György úti köztemető Pax-ravatalozójából