Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megküzdött hibátlansága megtartásáért a GKC 2014-10-11 20:59:35 Városunk férfi kézilabdázói hátrányból kezdték a második félidőt, küzdöttek és nyertek. A juniorok nagyon elpáholták a Dunaharasztit
A Dunaharaszti lesz a rivális az elődöntőben 2013-05-17 15:35:59 Az NB III-as bajnokság Alföldi-csoportjának éllovasával kell megküzdeniük a gödöllői focistáknak, hogy finalisták lehessenek a Pest megyei Kupában
Súlyosan megsérült a fának csapódott autó vezetője 2013-04-24 15:18:58 Állítólag az sem zárható ki, hogy a Köztársaság útról mentőhelikopterrel kórházba szállított dunaharaszti illetékességű férfi alkoholt fogyasztott