Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mentőhelikoptert kellett hívni ahhoz a 39 éves dunaharaszti illetékességű férfihez, aki 9 óra előtt néhány perccel az útpadkára sodródott, majd egy ott álló fának ütközött Skoda Felicia típusú személygépkocsijával a Köztársaság út végén, a szárítópusztai rész közelében lévő enyhe kanyarban.
A helyszínről a budapesti Honvéd Kórházba szállított férfi járműve a fával történt nem kívánatos találkozásból eredően annyira összetört, hogy a súlyos, életveszélyes sérüléseket szenvedett sofőrt a gödöllői tűzoltók feszítővágók segítségével mentették ki az autóból.
Az egyelőre tisztázatlan okból bekövetkezett baleset körülményeit a Gödöllői Rendőrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztályának munkatársai szakértő bevonásával vizsgálják. Információink szerint nem zárható ki, hogy a balul járt férfi ittas állapotban vezetett.