Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Telekcsere a máriabesnyői egyházközséggel 2012-12-28 10:48:05 Közel 40 millió forintos értékkülönbözetről mondtak le a gödöllői városatyák a működési tér biztosítása érdekében
A vezetőknek egyhavi, a melósoknak kétheti jutalom jár 2012-12-13 14:29:16 A gödöllői csúcsgórék közül Gémesi kapja a legtöbbet, a dolgozók különpénzéhez közel 49 millió forintot csoportosítottak át a város költségvetésében
Rekord árbevételt remélnek a kastélyban 2012-11-15 11:35:04 Kiiktathatják az „elfáradt” családi programokat, törvény gátolja a befektetők bevonását a szállodaépítésbe. 2014 előtt nem várható komoly fejlesztés
Új bérletvariációk a fizetőparkolásban 2012-10-31 10:30:57 Novembertől bővül a kedvezményes díjfizetésre jogosultak köre bizonyos várakozási övezetekben