Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Térjen be a Tourinform Gödöllői Kistérség irodájába! 2019-06-14 11:09:11 A látványosságok és a programok népszerűsítése mellett, ajándéktárgyakat is kínál a kastély főbejáratánál található idegenforgalmi egység
Ki üríti ki a gödöllői kukákat? 2018-10-26 07:53:39 Jöhet a katasztrófavédelem. A kormány nem enged a rezsicsökkentésből és az üzleti érdekű zsarolásnak
Ezek a borok kaptak nagy aranyérmet 2018-07-03 19:09:48 Június utolsó napján rendezték meg a Gödöllő Környéki Regionális Turisztikai Egyesület versenyének eredményhirdetését Mogyoródon
Vonós varázs a gödöllői kastélyban 2018-02-24 10:19:48 Március 2-ától 4-éig hallhatók és láthatók a koncertsorozatnak számító zenei csemege a történelmi falak között
Lengyel Szilvia nagyon örül a Kúria döntésének 2017-11-24 17:15:02 A gödöllői politikusnő akkor emelt kifogást a helyi rendelet ellen, amikor még nem tudta, hogy az LMP szövetségre lép az előterjesztő Gémesi György pártjával