Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kovács Barnabás: Hadd oszlassak el egy mítoszt! 2019-08-15 16:47:28 Az Ellenzéki Összefogás Gödöllő 2019 polgármester-jelöltje szerint nem kellenek különleges képességek, hogy valaki jó városvezető legyen. De egész nap a településsel kell foglalkozni
Harminc perc a család biztonságáért 2019-06-13 09:14:18 A gödöllői érintettek számára is ajánlott igénybe venni a katasztrófavédelem ingyenes kéményseprő-ipari szolgáltatását
Biztos furcsán hangzik, de imádom! 2019-04-29 16:40:00 Huszonöt éve működik sikeresen a gödöllői székhelyű TexPro Bt., sok helyi vállalkozás könyvelőirodája
NATO-kiállítás nyílt a Szent István Egyetemen 2019-04-01 13:53:07 Az elmúlt 20 esztendő főbb történéseit bemutató tárlat a gödöllői felsőoktatási intézmény aulájában tekinthető meg
Elhunyt dr. Mózer István 2019-03-14 13:31:52 A galgamácsai mgtsz egykori vezetőjét a gödöllői agráregyetem tanáraként is sokan ismerhették