Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fagyállóval ölt a meglopott borosgazda 2013-11-04 09:47:22 Folyamatosan dézsmálták a nedűjét. Többen kerültek kórházba Vácszentlászlóról, akik közül a lopott bort áruló tolvaj meghalt
Régi szüreti mulatságok Gödöllőn 2013-11-03 12:15:31 Bájos csősznők vigyázták a szőlőfürtöket, és ha rajtakapták a tolvajokat, bírónék elé állították őket
Vigyázat, trükkös tolvajok! 2013-06-14 16:05:40 Főleg az idős, egyedül élő emberek veszélyeztetettek, de mindenkit óvatosságra intenek a gödöllői rendőrök
Rendőrkézen a keréktolvaj páros 2013-03-05 18:54:00 Több mint 750 ezer forintos kárt okoztak az autósokat Kerepesen és Mogyoródon rettegésben tartó elkövetők
Fatolvajokat vettek őrizetbe 2012-11-05 17:14:06 Nyolc nap leforgása alatt 600 ezer forintos kárt okozott a két elkövető