Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Gödöllői Rendőrkapitányság egy évig tartó nyomozást folytatott egy 28 éves budapesti férfi ellen, aki arany ékszereket tulajdonított el ismerősei lakásából.
Egy péceli nő 2012. szeptember 27-én tett feljelentést a Gödöllői Rendőrkapitányságon azért, mert péceli, valamint budapesti lakásából férfi ismerőse több arany ékszerét is eltulajdonította a házban elhelyezett fali széfből. A férfi az ékszereket zálogházakban értékesítette. A nyomozók az eljárás során több zálogjegyet is lefoglaltak.
A bűncselekmény elkövetésével megalapozottan gyanúsítható B. Lászlót a rendőrök 2012. szeptember 28-án, egy budapesti vendéglátóhelyen fogták el, majd előállították a Gödöllői Rendőrkapitányságra, ahol gyanúsítottként hallgatták ki. A nyomozás során beszerzett adatok alapján kiderült, hogy B. László másik két ismerősének lakásából is arany ékszereke tulajdonított el, amiket szintén zálogházban értékesített. Az eltulajdonított ékszerek nagy részét a gödöllői nyomozók megtalálták és lefoglalták.
A B. László ellen folytatott nyomozást a Gödöllői Rendőrkapitányság idén szeptember 26-án befejezte, és a keletkezett iratokat vádemelési javaslattal megküldte az illetékes ügyészségnek.