Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A konyakos meggy sem fér bele 2015-02-03 09:25:53 Szúrópróbaszerű ellenőrzésekkel és tervezett akciókkal szűrik ki az ittas vezetőket a gödöllői rendőrök
Gémesi szerint luxus strandra pénzt költeni 2014-11-25 23:45:37 Lezajlott a gödöllői közmeghallgatás. Kiderült: a lellei üdülő eladhatatlan, nem várhatók újabb helyi adók, díjat kaphat az ifjúság
Kevés a virsli és a sör! 2014-10-01 12:10:47 Gémesi György: ha nem megy a gyógyvíz-hasznosítás, akkor is megpróbálkozunk valamilyen vizesblokkal
Gémesi György örül és nem fog izmozni 2014-03-13 15:45:06 Év végéig felfüggesztették a városi uszoda beruházás megvalósítását. A Fideszes képviselők szerint nem ezt kellett volna tenni, hanem strandépítésen gondolkodni
Megcélozták Velencét a gödöllői kerekezők 2013-10-05 19:13:40 Róma és Pisa szépségei mellett az elhagyatott területeken töltött éjszakákból és a hegyes szakaszokból is volt részük Almási Attiláéknak
Az Alma együttes lesz a gödöllői gyermeknap sztárja 2013-05-22 10:09:54 Május utolsó vasárnapján ingyenes főtéri program-kavalkáddal készülnek a szervezők, egy nappal korábban animációs filmet vetítenek a moziban