Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Atlétika: remeklő gödöllőiek sűrű hétvégéje 2021-06-21 10:46:13 A Csapat Európa-bajnokság mellett, többpróbában és a Honvéd Kupán is termett babér az egyetemi klub versenyzőinek
Liszt Ferenc-díjas gödöllői zeneművészek 2021-03-15 13:31:50 Kásler Miklós Baráth Emőke operaénekest és Talamba Ütőegyüttes tagjait részesítette az elismerő címben, március 15-én
Segítse a gödöllői rendőrök nyomozását! 2021-02-09 17:57:12 A helyi zsaruk egy férfit keresnek, aki az ikladi óvoda dolgozójának öltözőszekrényéből tulajdonított el személyes értékeket