Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szeretné Ön is Európa jövőjét formálni? 2015-12-08 12:54:40 A CIMULACT Jövőképalkotó Műhelymunkára várnak jelentkezőket a gödöllői székhelyű GreenDependent Intézet munkatársai
Időskorúak a csalók kereszttüzében 2015-11-19 08:28:47 A Gödöllői Rendőrkapitányság illetékességi területén nem vesztett népszerűségéből a bűnelkövetők körében a hiszékeny öregek kihasználása
Kirepült az autóból és szörnyethalt a sofőr 2015-10-27 07:38:15 A helyszínelés ideje alatt le kellett zárni az Aszódot Kerekharaszttal összekötő utat, a forgalmat a gödöllői rendőrök elterelték
Lemondásra szólították fel Gémesi Györgyöt 2015-06-13 17:23:01 Tíz gödöllői állampolgár nyílt levélben fogalmazta meg, hogy miért kellene távoznia a társulás elnöki székéből
Inkasszózzák a Zöld Híd Régió Kft. számláit 2015-04-18 09:23:22 Egyesek szerint akár csődbe is juthat a gödöllői székhelyű társaság. Mi lesz több százezer embert érintő szemétszállítással?
Családban marad a Kalória Kft. vezetése 2015-04-02 18:05:24 Hatolkai Szaniszlót fia, Máté váltja júniustól a gödöllői közétkeztetési társaság ügyvezető igazgatói székében