Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Rossz híreket közölt a blikk.hu Verebes József labdarúgó mesteredzőről. A Mágus becenévre hallgató magyarországi trénerlegenda egészségi állapota megromlott. A 75 életévében járó, klubcsapataival és a válogatottal számos sikert elért szakember 2000 tavaszán néhány hónapig irányította a Gödöllői SK – akkor NB II-es – focialakulatának munkáját. Bizonyára sokan emlékeznek arra, hogy Verebes József soha nem ült a gödöllői kispadon, derékfájdalmai miatt a mérkőzéseket és az edzéseket is a kispad mellől, egy fehér műanyag székből vezényelte. Jobbulást, Mester.