Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ki nyeri a 2023/2024-es Magyar Kupát? 2024-03-15 17:30:09 A Kisvárda és a Kecskemét talán nem elég stabil a sikerhez, valószínű, hogy a Paks és a Ferencváros között dől el a díszes trófea sorsa
A vadászruházat kiválasztása 2024-01-20 11:26:38 Az öltözetnek számos fontos eleme van, amik mindegyike hozzájárul a sikeres és maradandó élményeket kínáló sporthoz
Fény, amire Gödöllőn is szükségünk lesz… 2023-12-24 11:36:48 Boldog karácsonyt és sikeres új évet kívánunk online hírportálunk valamennyi olvasójának és együttműködő partnereinknek
Különleges névjegy – út a sikerhez 2023-11-26 10:15:22 Érdemes olyan eszközt választani a figyelem felkeltésére, ami minden esetben kéznél van, amit nem körülményes játékba hozni