Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Harminc perc a család biztonságáért 2019-06-13 09:14:18 A gödöllői érintettek számára is ajánlott igénybe venni a katasztrófavédelem ingyenes kéményseprő-ipari szolgáltatását
Az alkonykapcsolóban rejlő lehetőségek 2019-04-19 16:51:47 Ideális, ha a gödöllőiek is automatizálni tudják otthonuk minden rendszerét, ez alól a világítás sem lehet kivétel
Elindult az idei eSZJA rendszer 2019-01-08 11:01:03 Azok a gödöllői ügyfelek, akik maguk készítik el bevallásukat, már használhatják a webes kitöltő programot
SZIE Állásbörze – nem csak egyetemistáknak 2018-04-10 15:04:38 Április 18-án, szerdán 10 és 15 óra között a gödöllői kampusz aulájában jó alkalom nyílik feltérképezni a munkalehetőségeket
Hitelből fejlesztenék a gödöllői közvilágítást 2018-02-27 11:35:17 410 millió forintos kölcsönre lenne szükség a LED-es rendszer kiépítéséhez, a beruházás a terv szerint 13 év alatt megtérülne
Ideje ügyfélkaput nyitni 2017-12-29 17:17:39 A gödöllői szerveknél is igényelhető rendszerben – sok más mellett – az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők
Az ellenzéki pártok betlire játszanak 2017-10-20 21:01:06 Ezt a népszavazásokat sorra kezdeményező Vágó Gábor mondta a Lehet Más a Politika gödöllői klubjának októberi összejövetelén