Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elindult Gödöllő klímastratégiájának kidolgozása 2019-12-04 10:26:15 A szemléletformálás fő célja, hogy bemutassa, mennyire függ a lakosság viselkedésétől a klimatikus események jövőbeni, helyi szintű alakulása
A Provident kölcsönök legfontosabb előnyei 2019-10-16 08:19:07 Hogy a gödöllőiek se szembesüljenek a rémtörténetbe illő rejtett költségekkel és a megtévesztésre alkalmas ajánlatokkal
Mennyire kegyelt a kultúra Gödöllőn? 2019-02-14 11:18:06 Idén csaknem 330 millió forintot terveztek be intézmények, művészeti csoportok és események támogatására a helyiek adóforintjából
Aki ivott, elzavarják, mint egy kivert kutyát… 2018-10-22 14:27:16 Interjú dr. Varga Zoltánnal, a gödöllői hajléktalan-ügyben kirendelt ügyvéddel, aki keményen fogalmaz a történtek után
Júliusi traffipax-veszély Gödöllőn 2018-06-30 18:34:11 Időpontok és helyszínek, amikor és ahol érdemes figyelniük az autósoknak, hogy elkerüljék a költséges fotókat
Az október sem lesz traffipax-mentes Gödöllőn 2017-09-30 10:55:28 Elkészült a vezénylésterv a második őszi hónapra. Érdemes figyelni, hogy elkerülhetők legyenek a költséges felvételek