Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tótól az asztalig terjed a „HappyFish” projekt 2017-03-09 10:55:07 A gödöllői központú Szent István Egyetem szakemberei is részt vesznek a halhús-fogyasztást növelését célzó másfél milliárdos programban
Tavaszköszöntő sebességmérés Gödöllő utjain 2017-02-28 11:19:59 Itt a márciusi traffipax-vezénylésterv. Érdemes résen lenniük az autósoknak, hogy megússzák a költséges fotókat
Befejezte az ÁSZ a gödöllői egyetem utóellenőrzését 2016-12-19 11:36:34 Elmaradt az önköltség-számítási szabályzat aktualizálása, illetve a térítési díjak és költségtérítés önköltségszámítással való megalapozottságának kidolgozása
Izgulni és nevetni szeretünk a legjobban 2016-05-19 13:36:04 A Gödöllőn is szolgáltató Invitel Nagy Sorozatrajongó kutatása szerint a magyarok még mindig barátok közt érzik legjobban magukat
Távhő-díj: októbertől mínusz 3,3 százalék 2014-09-27 12:41:18 A gödöllői önkormányzat korábban legalább az amortizációs költségeket figyelembe vevő hatósági ármegállapítást szorgalmazott