Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Miért lépett vissza Futás Levente? 2014-08-29 17:47:17 Utódja, Németh László eddig is segítette a Fideszes önkormányzati képviselő munkáját. Jó szívvel ajánlja
A liberálisokkal fonódik össze a DK Gödöllőn 2014-08-26 17:20:57 Fodor Gábor és Gyurcsány Ferenc pártjának helyi reprezentánsai valamennyi körzetben állítanak jelöltet az önkormányzati választáson
A kultúra szolgálata fizetett a legjobban 2014-05-16 10:22:19 A gödöllői önkormányzat tagjai egy kivétellel minden városi cég igazgatójának adtak jutalmat. Ezúttal differenciáltan
Az önkormányzati politikus esete a pártpolitikussal 2014-04-17 14:43:18 Gémesi-Vörös vita a zárszámadás tárgyalásakor. Csaknem 5,6 milliárd forintot élt fel Gödöllő 2013-ban, és egymilliárd feletti lett a pénzmaradvány