Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
298 millió forintos támogatás a gödöllői kastélynak 2020-11-26 13:57:50 A városunk műemlék-együttesét működtető gazdasági társaság a koronavírus-világjárvány negatív hatásainak kompenzálására kapja az összeget
Kincsvadászat a gödöllői kastély bunkerjában 2020-08-12 08:48:26 Augusztus ünnepi hétvégéjén vághatnak neki a kalandnak a legfeljebb 5 főből álló csapatok a történelmi falak között
A gödöllői kastély készen áll az újranyitásra! 2020-06-14 10:15:21 Erről Ujváry Tamás, a műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatója beszélt a Porta című műsorban
Kerti kalandozások a gödöllői kastélyban 2020-05-21 18:03:01 A hónap minden szombatján és vasárnapján két alkalommal indulnak vezetéses túrák, nem csak a természet kedvelőinek
Új monográfiát készít a gödöllői kastélyról Varga Kálmán 2020-03-23 17:46:28 A 2003-as kötet szerzője úgy véli, itt az ideje összegyúrni egy kiadványt, ami a következő 20 esztendőben betöltheti az alapmű, a kézikönyv szerepét