Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kedvező árfekvésű whisky fajták ajándékozáshoz 2020-03-16 16:53:22 A cikkben 8 és 13 ezer forinti összeghatárban gyűjtöttük össze azokat a kifogástalan minőségű italokat, amik nagyszerű választást jelenthetnek
Hogyan kerüljük el a nyugdíjkorhatár emelést? 2019-11-02 10:09:40 A gödöllőieket is érinti a kérdés, főként azokat, akik 1957 után születtek, így legkorábban 2022-ben vonulhatnak vissza
Gyász: elhunyt Körösfői László 2019-10-04 15:59:02 A gödöllői köz- és sportélet meghatározó személyisége márciusban töltötte be 86. életévét. Emlékét megőrizzük!
Harmadával csökkent a gödöllői alpolgármesterek száma 2019-07-15 11:02:59 Lantai Csaba főállású, nem képviselő helyettes a város nyugati határában lévő üzleti parkot működtető gazdasági társaság vezérigazgatója lett