Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Három, szeptember 18-i határozatában a Gödöllői Helyi Választási Bizottság (HVB) mindent egybevetve 9.000 forintos – hiányzó ajánlóívenként 1.000 forintos – bírsággal sújtotta a Gödöllői Lokálpatrióta Klubot, mert a jelölőszervezet illetékesei nem tudtak elszámolni maradéktalanul a felvett ajánlóívekkel.
A bírságot Gémesi György polgármester-jelölt (6 darab), illetve a dr. Jeney László (1 darab) és Bárdy Péter (2 darab) körzeti jelöltek ajánlóíveinek elkallódása miatt szabták ki. A bírság összegét átutalással kell megfizetni a Nemzeti Választási Iroda Magyar Államkincstárnál vezetett számlájára. Méghozzá: a határozat jogerőre emelkedésétől számított 15 napon belül.