Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőn randevúztak az európai királyi kastélyok vezetői 2013-06-01 10:25:25 Gönczi Tibor újra elnökségi tagja lett a nemzetközi szervezetnek, és abban bízik, hogy a kormányzat képviselői a Grassalkovich-kastély fejlesztésének folyatása mellett döntenek
Párosban még él a remény 2013-05-16 17:12:30 Nyolcaddöntős a párizsi asztalitenisz világbajnokságon a Tóth Krisztina, Póta Georgina kettős, japán duóval meccselnek
Gyermekvállalás: kinek, mikor, hányszor? 2013-05-03 14:06:51 Tartalmas gödöllői anyák napi programokat kínálnak az érdeklődőknek a Regina NőHázban és a Shanti Jógastúdióban, ahol gyűjtést szerveznek a Lumniczer-alapítvány javára
A magyarok háromnegyede feledné az idei évet 2012-12-20 13:01:46 Az Ipsos felmérésből az is kiderül, hogy mérsékelt, de a tavalyinál kedvezőbb a honi gazdaság 2013-as erősödésébe vetett hitünk
Eb-re utazik városunk díszpolgára 2012-10-11 17:47:51 Tóth Krisztina egyéniben és – Póta Georginával az oldalán – párosban is rajthoz áll a dániai kontinensviadalon