Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A tilosat sohasem, a kötelezőt mindig 2014-11-16 09:41:17 Őszi-téli veszélyek: az út- és látásviszonyoknak megfelelő közlekedés fontosságára figyelmeztet rendőrség
Felbolydul a forgalmi rend a Forma 1 idején 2013-07-16 13:20:46 A futam napján a gödöllői vasútállomásról buszok szállítják a vonattal érkező, érvényes belépővel rendelkező nézőket a Hungaroring közelébe
Félmilliós díj illeti a nyomravezetőt 2013-07-04 20:37:05 Dr. Mihály István, a megyei főkapitányság vezetője anyagilag ösztönzi a rablással gyanúsítható személy kézre kerítését
Gyilkost keres a rendőrség 2012-09-25 13:02:54 Holtan találtak egy nőt Gödöllő közelében, Domonyvölgynél
Gödöllői múltú megyei főkapitány 2012-09-01 11:59:12 A dandártábornok 2007 szeptembere és 2010 novembere között irányította a helyi központú rendőrség szakmai munkáját
Bűnösnek nevezhető övezet a gödöllői 2012-07-09 10:15:22 Az adatok szerint városunk és környéke a kelleténél vonzóbb terep a törvényszegők számára