Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Két hónap múlva kiderül: triplázik-e Vécsey László, vagy… 2018-02-08 15:12:10 A négy évvel ezelőtti számadatok azt mutatják, hogy csak teljes ellenzéki összefogással kerülhetne veszélybe a gödöllői központú körzet kormánypárti mandátuma
Az ellenzéki pártok betlire játszanak 2017-10-20 21:01:06 Ezt a népszavazásokat sorra kezdeményező Vágó Gábor mondta a Lehet Más a Politika gödöllői klubjának októberi összejövetelén