Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőn sem érdemes trükközni 2024-09-29 11:49:54 A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) folyamatosan figyelemmel kíséri az online kereskedelmet, köztük a közösségi felületeken értékesítőket is
Hasznos holmik a kamionosok kényelméért 2024-09-14 12:44:43 A hosszú távú vezetés esetén a kényelem elengedhetetlen, a volán mögött töltött órák ugyanis a legkevésbé sem egyszerűek
Vécsey László: Gödöllő helyzete több mint kellemetlen! 2024-06-18 12:57:22 A körzet országgyűlési képviselője a választási eredmény ismeretében terméketlennek várja a városvezetés ténykedését, pedig stratégiai döntések előtt állunk
Akár Gödöllő környékén is felbukkanhatnak a barnamedvék 2024-05-16 10:55:29 Heltai Miklós, a MATE professzora úgy fogalmazott: egy ilyen nagyragadozóval nem lehet együtt élni, csak együtt létezni, és ennek alapja a kölcsönös félelem