Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felerősödik az Erzsébet-kultusz 2013-11-16 11:48:27 Koszorúzás, emlékest, valamint vers- és prózamondó verseny szerepel a Sisire emlékező gödöllői programfolyamban
Sisi korfui palotája turistaszemmel 2013-08-19 17:43:50 A Gödöllőn is sokat időző Erzsébet nem mosolygott társaságban, mert a dohányzás miatt fogai sárgák voltak
Erzsébet-parki sétára hív a Sisi Baráti Kör 2013-06-06 09:36:00 A csodálatos természeti környezetben fellelhető növényritkaságokról is beszél Krassay László erdőmérnök, városunk egykori alpolgármestere
Csinos lányok a bálterem kifutóján 2012-10-27 19:53:06 Gödöllőn megfordult híres hölgyek napjainkra tervezett viseletét mutatták be a modellek
Vadásznapi sokadalom a kastélyban 2012-09-15 11:52:31 Lóhátról integetett Sisi alteregója a gödöllői műemlék-együttes bejárata előtt
Sikertörténet próbaüzem nélkül 2011-07-08 08:25:31 Számos uniós elnökségi vendégről kiderült, egyenesen rajongója Erzsébet királynénak, vagy, ahogy Európa-szerte ismerik, Sisinek